محبوب‌ترین عناوین:

عضویت در خبرنامه

لطفا چند لحظه منتظر بمانید.

با سپاس از شما،

تا دقایقی دیگر، تعدادی کتاب رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد...

آخرین مقالات:
منتخب سردبیر:
سوالات رایج:

برای تازه کاران چه برنامه ای پیشنهاد می کنید؟

هر فردی چه مبتدی و چه با سابقه نیاز به یک برنامه تمرینی دارد که مختص به خود ان فرد طراحی شده باشد. شما می‌توانید برای دریافت برنامه به سایت مراجعه و با وارد کردن مشخصات خود برای دریافت برنامه اختصاصی خود اقدام کنید.

چند دقیقه بعد از تمرینات هوازی و چه مقدار خوراکی مصرف کنیم؟

بعد از تمرینات هوازی وعده ای سبک داشته باشید. جریان خود در این زمان در عضلات متمرکز شده و ممکن است برای هضم غذا جریان خون ضعیف باشد.

آیا به محض تمام شدن تمرینات سونا یا جکوزی توصیه می شود؟

به محض تمام شدن تمرینات بدنسازی سونا و یا جکوزی و یا حتی دوش آب گرم توصیه نمی شود زیرا خون در عضلات در جریان است و آب گرم نیز آن را تشدید می کند و بازگشت خون را به قلب کند می کند. پس تا سرد شدن بدن صبر کنید.

چطور از شر شکم و چربی های پهلو خلاص شویم؟

این سوال احتمالا رایج ترین سوال است! شما نمی توانید به صورت خاص فقط چربی یک ناحیه را بسوزانید حتی با حرکات شکم. ۳ چیز در این امر به شما کمک می کند : ۱٫تمرینات هوازی ۲٫تمرینات قدرتی ۳٫ تغذیه مناسب

بهترین زمان روز برای تمرین کردن چه وقت است؟

بهترین زمان برای تمرین وقتی است که شما می خواهید، پس زمانی را که حس بهتری دارید انتخاب کنید. صبح قبل از خوردن صبحانه بهترین زمان برای تمرینات هوازی است زیرا گلیکوژن در عضلات و جگر در کمترین سطح است و بدن شما چربی بیشتری می سوزاند.

آیا می توانم هر روز تمرین کنم؟

شما می توانید هر روز ورزش کنید اما به یاد داشته باشید که بدن شما به استراحت هم نیاز دارد و در حین استراحت ماهیچه می سازد. بنابراین پیشنهاد می شود اگر تازه شروع به تمرین کرده اید ۲ روز در هفته، سپس ۳ روز در هفته و در نهایت ۴ روز در هفته تمرین کنید.

جدیدترین عناوین:
راهنمای جامع:
بانوان:
جدیدترین ویدئوها: