اسکوئیز با صفحه هالتر المپیکی در حالت ایستاده (Standing Olympic Plate Hand Squeeze)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: ساعد

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. برای شروع، در حالت ایستاده قرارگرفته و یک صفحه را در کنار بدن نگه‌دارید. کف‌‌ دست‌‌ها باید به سمت پایین باشد. پاهایتان باید به عرض شانه از هم فاصله داشته باشند. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. صفحات را پایین بیاورید تا انگشتانتان کشیده شده و درعین‌حال صفحات را نگه‌دارید. هم‌زمان با پایین آوردن وزنه‌‌ها نفس بکشید.
  3. اکنون وزنه‌‌ها را با بستن دست‌‌ها به حالت آغازین بازگردانده و در حین این بخش از حرکت بازدم انجام دهید.
  4. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.

تنوع: شما می‌‌توانید این حرکت را با دو دست و یا تک دست انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *