اسکوات اسکیت سوار تک پا (Single-Leg Skater Squat)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: سایر

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. ابتدا یک تشک یا توپ تعادل را دقیقاً پشت سر خود قرار داده و پاها را به اندازه عرض لگن باز کنید.
  2. وزن خود را به پای غالب منتقل نموده و پای دیگر را اندکی از زمین بلند کنید. گردن را در حالت خنثی و کمر را صاف نگه دارید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  3. با راندن باسن به سمت عقب به آرامی پایین بروید. تا حدی پایین بروید که زانوی پای خمیده و معلق کمی تشک یا توپ تعادل را لمس کند.
  4. بعد از لمس، با فشار اعمال شده از طریق پاشنه پای ثابت به وضعیت آغازین بازگردید. اکنون یک تکرار انجام داده‌‏اید.
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید؛ سپس پا را تعویض کنید.

حرکات جایگزین

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: دستگاه

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: سایر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *