اسکوات روی زانو (Kneeling Squat)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پاورلیفتینگ

عضله هدف: باسن (سرینی)

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

تشریح حرکت

  1. هالتر را در ارتفاع مناسب روی نگه‌دارنده قرار دهید. پشت هالتر قرارگرفته و زانو بزنید. برای راحتی می‌توانید از یک پد برای زانوها استفاده کنید. کتف‌های شما باید جمع شده باشد. هالتر را بلند کرده و آن را پشت شانه‌های خود بگذارید.
  2. درحالی‌که به روبه‌رو نگاه می‌کنید، با باسن و تا جایی که ساق پاهایتان را لمس کنید، پایین بروید.
  3. جهت حرکت را برعکس کرده و مجدداً بالاتنه را صاف کنید.

حرکت جایگزین

  • اسکوات پرشی روی زانو

عضله هدف: باسن

ابزار: هالتر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *