اسکیت سواری (Skating)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کاردیو

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: سایر

سطح: متوسط

این حرکت با نام Rollerblading نیز شناخته می‌شود.

دستورالعمل

  1. اسکیت سواری فعالیت مفرحی است که می‌تواند در بهبود عملکرد سیستم قلبی تنفسی و افزایش استقامت عضلات مؤثر باشد. این ورزش به تعادل و هماهنگی بالایی نیاز دارد. یادگیری اصول اولیه این ورزش مانند چرخیدن و توقف کردن و همچنین استفاده از لوازم ایمنی مناسب برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی احتمالی ضروری است.
  2. می‌توانید به مدت ۳۰ دقیقه با سرعت ملایم اسکیت سواری کنید. اگر می‌خواهید به‌دشواری آن اضافه کنید می‌توانید آن را به شکل تناوبی (به مدت دو دقیقه با سرعت زیاد و سه دقیقه استراحت) انجام دهید. به‌طورمعمول، یک فرد ۶۸ کیلویی پس از ۳۰ دقیقه اسکیت سواری با سرعت ملایم، ۱۷۵ کالری خواهد سوزاند.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *