بارفیکس با دستگاه کمکی (Machine-Assisted Pull-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع تمرين: قدرتی

عضله هدف: پشتی بزرگ (زیر بغل)

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

تشریح حرکت

  1. روی دستگاه کمکی بارفیکس قرار بگیرید. دست‌ها را کمی بیشتر از عرض شانه بازکرده و میله را بگیرید. دست‌ها را کاملاً کشیده و آویزان شوید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. بدن خود را صاف نگه‌داشته و با انقباض عضلات پشتی بزرگ (زیر بغل)، خود را تا جایی که می‌توانید بالا بکشید.
  3. به‌آرامی دست‌ها را کشیده و صاف کنید. حرکت را به تعداد توصیه‌شده تکرار کرده و با دقت از دستگاه پایین بروید.

حرکات جایگزین

  • بارفیکس با کمک کش تمرینی

عضله هدف: پشتی بزرگ

ابزار: کش تمرینی

عضله هدف: پشتی بزرگ

ابزار: دستگاه سیم‌کش


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *