بارفیکس دست موازی (Neutral-Grip Pull Ups)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: پشتی بزرگ (زیر بغل)

ابزار: وزن بدن

سطح: متوسط

تشریح حرکت

  1. میله بارفیکس را به‌گونه‌ای بگیرید که کف دست‌ها رو به هم قرار داشته باشد. دست‌ها را کشیده و از میله آویزان شوید. این وضعیت شروع است.
  2. با خم کردن آرنج و کشش مفصل سرشانه، خود را بالا بکشید. از پیچ‌وتاب خوردن یا حرکات تکانه‌ای خودداری کنید. سعی کنید چانه خود را به بالای دست‌ها برسانید.
  3. در نقطه اوج حرکت کمی مکث کرده سپس به نقطه شروع برگردید.

حرکت جایگزین

  • زیر بغل سیم‌کش با میله V

عضله هدف: پشتی بزرگ

ابزار: دستگاه سیم‌کش


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *