بالا بردن زانو به سمت سینه (Knee To Chest)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

عضله هدف: همسترینگ ‌(پشت پا)

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. در حالت ایستاده قرارگرفته و پاهایتان را به عرض باسن بازکنید. سینه روبه‌جلو و سرشانه‌‌ها باید به پشت باشند. قوس طبیعی پشت را حفظ کنید. زانوهایتان قفل نبوده و دست‌‌ها در کنار بدن قرار گیرند. این حالت آغازین حرکت است.
  2. از دست‌‌های خود کمک گرفته، یکی از زانوها را تا حد ممکن در مقابل خود بالا ببرید و وزن خود را به پای دیگرتان اعمال کنید. چند ثانیه در بالاترین نقطه نگه‌دارید. پشت بدن باید صاف باشد و به‌هیچ‌وجه جلو خم نشوید.
  3. دست‌‌های خود را از زانو برداشته و پایتان را پایین بیاورید. پنجه باید کاملاً روبه‌جلو باشد.
  4. حرکت را با پای دیگر ادامه داده و با تعداد تکرار پیشنهادی برای هر پا انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *