جلو پا ماشین (Leg Extensions)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: پا

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. روی دستگاه مخصوص جلو پا نشسته و قسمت فوقانی روی پا را روی بالشتک نرم دستگاه قرار دهید. کمر را روی پشتی صندلی نگه دارید.
  2. با استفاده از قدرت عضلات چهار سر ران، ساق پا را به آرامی بلند کنید تا مفاصل زانو در حالتی قرار بگیرند که امکان حرکت بیشتر را نداشته باشند.
  3. مکث کرده و پاها را منقبض کنید. سپس به نقطه شروع حرکت باز گردید.

جلو پا ماشین


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.