جلو پا ماشین

تشریح حرکت:

  1. روی دستگاه مخصوص جلو پا نشسته و قسمت فوقانی روی پا را روی بالشتک نرم دستگاه قرار دهید. کمر را روی پشتی صندلی نگه دارید.
  2. با استفاده از قدرت عضلات چهار سر ران، ساق پا را به آرامی بلند کنید تا مفاصل زانو در حالتی قرار بگیرند که امکان حرکت بیشتر را نداشته باشند.
  3. مکث کرده و پاها را منقبض کنید. سپس به نقطه شروع حرکت باز گردید.

جلو پا ماشین

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *