حرکت بلند کردن ران روی دستگاه – Glute Ham Raise

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: پاورلیفتینگ

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: دستگاه

سطح: متوسط

حرکت بلند کردن ران روی دستگاه Glute Ham Raise حرکتی از نوع پاورلیفتینگ با دستگاه می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی متوسط بوده و عضلات همسترینگ یا پشت پا را درگیر می‌کند.

 دستورالعمل

  1. برای شروع حرکت بلند کردن ران روی دستگاه ابتدا دستگاه را تنظیم کرده تا متناسب با بدن شما باشد. پاها را روی سطح صاف فلزی و بین غلتک‌ها قرار دهید و رو به زمین باشید. زانوها دقیقاً پشت پد قرار بگیرند.
  2. از نقطه پایینی حرکت شروع کنید. هنگامی‌که حرکت را آغاز کردید با خم کردن زانوها کمر را گرد نگه‌دارید. در حین انجام این کار پنجه‏‌ها را به سمت سطح فلزی برانید. بالاتنه را صاف نگه‌داشته و تا جایی که بدن صاف شود ادامه دهید.
  3. به نقطه شروع حرکت Glute Ham Raise بازگشته و موقعیت پایینی را تحت کنترل نگه‌دارید.

N:1527


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.