حرکت دست‌ها در حالت زانو زدن (Kneeling Arm Drill)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: بدون ابزار

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. این حرکت بازده عملکرد بازو در حین دویدن را افزایش می­‌دهد. بر روی زانو نشسته و پای چپ خود را جلو قرار داده و زانوی پای راست خود را بر روی زمین بگذارید. به پاشنه پای خود فشار بیاورید تا عضلات سرینی و همسترینگ را فعال شوند.
  2. بازوها باید مانند قبل باشند. زاویه بازوهای خود را ببندید و همانند پیاده‌روی، دو و در نهایت پرش زاویه را با دست­‌های خود مهار کنید.
  3. هم‌زمان با عبور دست­‌ها از کنار باسن، سرعت آن‌ها رو به جلو را افزایش دهید.
  4. حرکت را با زانوی دیگر تکرار کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.