حرکت مشت زدن (Punches)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (2 رای)

Loading...

نوع: کاردیو

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. در حالت ایستاده قرار گرفته و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید. پای غالب را اندکی جلوتر از پای دیگر قرار دهید. زانوهای خود را خم کرده و دست‌‌های خود را در نزدیک قسمت فوقانی سینه خود نگه دارید.
  2. در ابتدا با دست غالب آغاز کرده و دست خود را به حالت مشت جلو ببرید، سرشانه خود را اندکی چرخانده و نیم‌‌تنه خود را بپیچانید. هدف مشت باید دقیقا در مقابل شما و در ارتفاع سرشانه‌‌تان باشد.
  3. همزمان با بازگرداندن دست غالب، دست دیگر خود را جلو برده و مجددا سرشانه و نیم‌‌تنه خود را بچرخانید. به انقباض ماهیچه‌‌های شکم در طی انجام این حرکت توجه کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *