حرکت مشت زدن (Punches)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: کاردیو

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. در حالت ایستاده قرار گرفته و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید. پای غالب را اندکی جلوتر از پای دیگر قرار دهید. زانوهای خود را خم کرده و دست‌‌های خود را در نزدیک قسمت فوقانی سینه خود نگه دارید.
  2. در ابتدا با دست غالب آغاز کرده و دست خود را به حالت مشت جلو ببرید، سرشانه خود را اندکی چرخانده و نیم‌‌تنه خود را بپیچانید. هدف مشت باید دقیقا در مقابل شما و در ارتفاع سرشانه‌‌تان باشد.
  3. همزمان با بازگرداندن دست غالب، دست دیگر خود را جلو برده و مجددا سرشانه و نیم‌‌تنه خود را بچرخانید. به انقباض ماهیچه‌‌های شکم در طی انجام این حرکت توجه کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.