درجا زدن (Jog In Place)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کاردیو

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. ایستاده و پاها را به‌اندازه عرض شانه بازکنید. دست‌ها را خم کرده و در اطراف بدن نگه‌دارید.
  2. زانوی پای راست خود را تا کمر بلند کنید. دست چپ خود را به جلو و دست راست خود را رو به عقب تاب دهید. زانوی پای چپ را اندکی خمیده نگه‌دارید.
  3. هم‌زمان با پایین آوردن پای راست، زانوی پای چپ را بلند کنید. دست راست خود را به جلو و دست چپ خود را رو به عقب تاب دهید. زانوی پای راست را اندکی خمیده نگه‌دارید. هنگام جابه‌جایی بین پاها وزن خود را روی پنجه‌های پا بی اندازید.
  4. حرکت را به تعداد یا زمان توصیه‌شده تکرار نمایید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *