درگ به سمت جلو به همراه پرس (Forward Drag with Press)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قوی‌ترین مردان

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سایر

سطح: متوسط

این حرکت کشش سورتمه به همراه پرس ( Sled Drag with Press) نیز نامیده می‌‌شود.

دستورالعمل

  1. یک زنجیر با طناب دارای دو دستگیره را به سورتمه‌‌ای وصل کنید. شما باید به سمت مخالف سورتمه قرارگرفته و هر یک از دستگیره‌‌ها را در یکدست بگیرید.
  2. حرکت را با یک‌قدم به جلو آغاز کنید. به جلو خم‌شده و از پاها و لگن خود برای حرکت استفاده کنید و در هر قدم توقف کنید تا آرنج‌‌های خود را کشیده و دست‌‌های خود را به جلو فشار دهید. به جلو قدم بردارید تا به حالت آغازین بازگشته و برای پرس آماده شوید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *