دویدن درجا تعادلی (Bear Crawl Fire Feet)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کاردیو

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. خم شده و دست‌‌های خود را بر روی زمین قرار دهید و پاها را به اندازه عرض لگن باز کنید. سرشانه‌‌های شما باید دقیقا بر روی مچ‌‌های شما قرار گیرند و زانوها نیز زاویه ۹۰ درجه تشکیل دهند. عضلات شکم را منقبض کرده و پشت خود را صاف نگه دارید.
  2. دست‌‌های شما باید با کف‌‌زمین در تماس باشند. همانند دو، یکی از پاهای خود را از زمین بلند کنید. دقت کنید که در طول حرکت باید حالت خزیدن را حفظ کرده و پشت را صاف نگه داشته و عضلات مرکزی خود را منقبض کنید.
  3. حرکت را با مدت زمان پیشنهادی انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *