دو درجای سریع با چرخش دست‌ ها (Fast Kick With Arm Circles)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کاردیو

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. ابتدا پاها را به عرض لگن بازکنید؛ دست‌ها را از طرفین کشیده و دور از بدن نگه‌دارید. دست‌ها موازی با سطح زمین و کف دست‌ها را رو به پایین باشند. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  2. برای شروع هم‌زمان هر دو دست را به شکل دورانی روبه‌جلو چرخانده و دایره‏‌های کوچکی ایجاد کنید. حین انجام این حرکت پای راست را به جلو پرتاب کرده و به‌سرعت آن را پایین آورده و با پای چپ ضربه بزنید.
  3. حرکت را به تعداد توصیه‌شده تکرار نمایید.

 


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *