دیپ حلقه (Ring Dips)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: عضلات سه سر

ابزار: سایر

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. یک حلقه را در هر یک از دستان خود گرفته  سپس پرش کوچکی انجام دهید تا بتوانید در حالت آغازین حرکت قرارگرفته و دست‌‌های خود را قفل کنید.
  2. حرکت را باخم کردن آرنج‌‌ها، پایین آوردن بدن تا رسیدن به ۹۰ درجه آغاز کنید. از تکان خوردن پرهیز نموده و سعی کنید در طول حرکت فرم صحیح را حفظ نمایید.
  3. حرکت را با کشش آرنج معکوس نموده و خود را به حالت آغازین بازگردانید.
  4. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *