زیر بغل تی بار (T-Bar Row)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: ميانی پشت (زیر بغل)

ابزار: دستگاه

سطح: متوسط

تشریح حرکت:

  1. وزنه مناسب را به دستگاه اضافه کنید و در کنار آن بایستید. از باسن خم‌شده و دسته‌ها را بگیرید.
  2. درحالی‌که پشت خود را صاف نگه‌داشته‌اید، وزنه را از زمین بلند کرده و آویزان نگه‌دارید. این وضعیت شروع حرکت است.
  3. با خم کردن آرنج و جمع‌کردن و عقب بردن شانه، وزنه‌ را به سمت قفسه سینه خود بالا بکشید.
  4. پس از یک مکث کوتاه در اوج انقباض به وضعیت شروع برگردید.

حرکات جایگزین

  • زیر بغل خم با دستگاه اسمیت

عضله هدف: میانی پشت

ابزار: دستگاه


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *