زیر بغل سیم‌کش شات ‌گان (Shotgun Row)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: پشتی بزرگ

ابزار: سیم‌کش

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. دسته را به دستگاه سیم‌کش که قرقره آن در پایین تنظیم‌شده است، متصل کنید.
  2. پس از انتخاب وزن مناسب، چند قدم از دستگاه فاصله گرفته و بایستید.
  3. با جمع‌کردن شانه‌ها و خم کردن آرنج، حرکت را اجرا کنید. هم‌زمان با کشیدن وزنه، مچ را بچرخانید تا کف دست‌ها رو به بالا قرار گیرد.
  4. پس از یک مکث کوتاه، به نقطه شروع برگردید.

حرکت جایگزین

  • تی بار هالتر تک دست

عضله هدف: میانی پشت

ابزار: هالتر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *