ساق پا پرسی روی دستگاه پرس پا (Calf Press On The Leg Press Machine)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: ساق

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

این حرکت با نام‌های (Calf Press) و (Calf Raises Performed on Leg Press Machine) نیز شناخته می‌شود.

تشریح حرکت:

  1. درون دستگاه پرس پا طوری قرار بگیرید که پنجه‌های شما به روی قسمت پایین صفحه‌ی دستگاه قرار داشته باشد و پاشنه‌های شما از صفحه بیرون باشند.
  2. برای اجرای این حرکت باید با بالا بردن پنجه‌ی پا عضله را منقبض کنید.

ساق پا پرسی (روی دستگاه پرس پا)


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.