سرشانه مدل راننده

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: صفحه هالتر

سطح: مبتدی

دستورالعمل:

  1. در حالت ایستاده، یک صفحه هالتر را از جایگاه ۳ و ۹ ساعت بگیرید. کف دست‌های شما باید رو به یکدیگر بوده و دست‌های شما نیز کشیده باشد. این حالت آغازین حرکت می‌باشد.
  2. این حرکت را با چرخاندن صفحه به یک سمت آغازین کنید. این حرکت همانند چرخاندن فرمان خودرو به یک سمت است.
  3. سمت حرکت را تغییر داده و صفحه هالتر را به سمت دیگر بچرخانید.
  4. حرکت را با تعداد تکرار معین انجام دهید.

حرکات جایگزین

نشر صفحه در جلو

ماهیچه هدف: سرشانه

نوع ابزار: صفحه هالتر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *