سه تمرین حرکتی برای انجام بهتر اسکوات

مدت زمان لازم برای خواندن این مطلب: ۱ دقیقه

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

این حرکات را قبل از اسکوات انجام داده و تفاوت را احساس کنید.

  1. حرکت سرینی و مچ پا در حالت نشسته

حرکت را به حالت نشسته و درحالی‌که یکی از پاهایتان را بر روی پای دیگر قرار داده و با دست از پایه‌‌های صندلی گرفته‌‌اید، آغاز کنید. خود را پایین آورده و سعی کنید پیشانی‌‌ را به‌زانو نزدیک کنید. ۵ ثانیه در این حالت باقی‌مانده و حرکت را با ۵ تکرار برای هر سمت انجام دهید.

  1. فلکسور ماهیچه نعلی و باسن

به‌صورت نیم‌‌خیز بر روی زانو حرکت را آغاز کرده و پای جلو را بافاصله چند اینچ از دیوار بر روی زمین قرار دهید. به سمت جلو خم شوید تا زانو با دیوار برخورد کرده و درعین‌حال باسن سمت مخالف کشیده شود. به مدت ۵ ثانیه در این حالت باقی‌مانده و حرکت را با ۵ تکرار برای هر سمت انجام دهید.

  1. سر دادن سرشانه روی دیوار

در حالت نشسته یا ایستاده در کنار دیوار حرکت را آغاز کرده و دست‌‌ها را بالای سرتان بگیرید. آرنج‌‌ها، مچ‌‌ها و دست‌‌ها را در مقابل دیوار و به‌صورت شکل W به پایین بلغزانید. به مدت ۵ ثانیه در این حالت باقی‌مانده و حرکت را با ۱۰ تکرار انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت t-nation.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *