شراگ از پشت با اسمیت (Smith Machine Behind the Back Shrug)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

 

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: عضلات ذوزنقه‌ای

ابزار: دستگاه اسمیت

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. میله را در ارتفاع ران خود تنظیم کرده و وزنه‌های مناسب را روی آن قرار دهید.
  2. میله را در پشت خود نگه‌داشته و دست‌ها را به عرض شانه باز کنید. میله را به‌صورت Pronated grip گرفته و بلند کنید. شما باید صاف ایستاده و سینه و سر خود را بالا نگه‌داشته و دست‌های شما باید کشیده باشند. این حالت آغازین حرکت می‌باشد.
  3. حرکت را با شراگ سرشانه آغاز کنید. دست‌ها یا مچ را در حین حرکت خم نکنید.
  4. بعد از یک توقف کوتاه، وزنه را به حالت آغازین بازگردانید.
  5. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.

 

 

حرکات جایگزین

شراگ با هالتر

ماهیچه هدف: عضلات ذوزنقه‌ای

نوع ابزار: هالتر

شراگ پشت با هالتر

ماهیچه هدف: عضلات ذوزنقه‌ای

نوع ابزار: هالتر

شراگ سیم‌کش

ماهیچه هدف: عضلات ذوزنقه‌ای

نوع ابزار: سیم‌کش


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.