شراگ با دمبل روی میز شیب‌ دار (Middle Back Shrug)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: ميانی پشت (زیر بغل)

ابزار: دمبل

سطح: متوسط

این حرکت با نام Scapular Retraction نیز شناخته می‌شود.

تشریح حرکت:

  1. یک جفت دمبل را در دست گرفته و با شکم روی یک میز شیب‎‌دار دراز بکشید. دست‌های باید کاملاً کشیده و رو به زمین آویزان باشند. همچنین کف دست‌ها رو به یکدیگر قرار داشته باشد. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. هم‌زمان با تنفس به بیرون (بازدم) کتف‌ها را به یکدیگر فشار داده و انقباض را لحظه‌ای حفظ کنید.
  3. به داخل نفس کشیده و به وضعیت شروع برگردید.
  4. حرکت را به تعداد توصیه‌شده تکرار نمایید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *