شنای الماس (Diamond Push-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. در حالت شنا سوئدی قرار بگیرید، با این تفاوت که زانوهای شما باید بر روی زمین قرار بگیرند. دست‌‌ها را کنار یکدیگر نگه‌داشته و پشت را صاف نگه‌دارید. انگشتانتان را بازکنید تا انگشت اشاره و شست شما یک لوزی تشکیل دهند. دست‌‌هایتان را صاف نگه‌دارید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. اجازه دهید آرنج‌‌ها خم‌شده و سینه‌‌تان را به زمین نزدیک کنید. پشت همچنان باید صاف باشد.
  3. مجدداً دست‌‌هایتان را بازکرده و در حالت پیشین قرار بگیرید. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.
  4. به‌منظور ایجاد تنوع، می‌‌توانید به‌جای ایستادن بر روی زانوها، از پنجه پاهایتان استفاده کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *