شنای پلایومتریک با کتل‌‌بل (Plyo Kettlebell Pushups)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع حرکت: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: کتل‌‌بل

سطح: پیشرفته

این حرکت شنای پلایومتریک (Plyometric Push-up) نیز نامیده می‌‌شود.

دستورالعمل

  1. یک کتل‌‌بل را بر روی زمین قرار دهید. در حالت شنا سوئدی قرار بگیرید. بر روی پنجه‌‌هایتان قرارگرفته و یکدست را بر روی زمین قرار داده و کتل‌‌بل را در دست دیگر نگه‌دارید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. تا حد امکان خودتان را پایین بیاورید. پشت باید صاف نگه‌داشته شود.
  3. جهت را به‌طور ناگهانی و بسیار سریع معکوس کرده و خود را در سمت دیگر کتل‌‌بل قرار داده و دست دیگر را بر روی کتل‌‌بل قرار دهید. حرکت را مجدداً با پایین آمدن ادامه دهید. این حرکت را با تعداد تکرار پیشنهاد انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *