شنای پلایومتریک (Plyo Push-up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. به حالت دمر بر روی زمین قرارگرفته و وزن خود را با دست‌‌ها و پنجه‌‌های خود حفظ کنید.
  2. پاهای شما باید کاملاً کشیده بوده و فاصله دست‌‌ها از یکدیگر باید به‌اندازه عرض شانه باشد. بدن خود را در طول حرکت صاف نگه‌دارید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. آرنج‌‌های خود را خم کرده و پایین رفته و سینه خود را به زمین نزدیک کنید.
  4. در پایین‌‌ترین نقطه، از آرنج‌‌های خود استفاده کرده و حرکت را به‌صورت معکوس انجام داده و از سطح زمین فاصله بگیرید. سعی کنید به حدی بالا بیایید که کف دست‌‌های شما نیز از سطح زمین جدا شود.
  5. به حالت آغازین بازگشته و حرکت را مجدداً انجام دهید.
  6. برای افزایش سطح دشواری این تمرین، از زدن دست‌ها به هم در بالا برای این حرکت استفاده کنید.

 


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *