شنا دست‌‌ باز (Push-Up Wide)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع حرکت: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

 سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. دست‌‌های خود را بافاصله از هم قرار داده و در حالت پلانک قرار بگیرید. بدن خود را با دست‌‌ها و پنجه‌‌هایتان نگه‌دارید. آرنج‌‌های شما باید کشیده بوده و بدن صاف باشد. باسن شما نباید پایین باشد. این حالت آغازین حرکت است.
  2. برای شروع، آرنج‌‌هایتان را اندکی خم کرده و قفسه سینه را هم‌زمان با دم به سمت زمین پایین بیاورید.
  3. با استفاده از ماهیچه‌‌های سینه، بالاتنه را مجدداً با باز کردن آرنج‌‌ها به حالت آغازین بازگردانید. هم‌زمان با انجام این بخش از حرکت، بازدم انجام دهید.
  4. بعد از توقف در حالت منقبض، حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.

حرکات جایگزین

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: دمبل

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: فقط بدن

  • شنا سوئدی با قرار دادن پا در ارتفاع

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: فقط بدن


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *