شنا سوئدی انفجاری بر روی سطح شیب‌دار (Decline Explosive Push-Up)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: پلایومتریک

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سایر

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. رو به پایین بر روی زمین دراز کشیده و دست‌‌هایتان را بافاصله ۹۰ سانتی‌متر از یکدیگر بر روی زمین قرار دهید. نیم‌‌تنه شما باید در ارتفاع دستانتان نگه‌داشته شود. پاهایتان را بر روی یک جعبه یا نیمکت قرار دهید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. سپس، پایین بیایید تا قفسه سینه‌تان هم‌زمان با دم با زمین برخورد کند.
  3. در پایین‌‌ترین نقطه، حرکت را به‌صورت معکوس انجام دهید. سعی کنید بدنتان را تا حدی بالا بیاورید که دستانتان از زمین جدا شوند.
  4. به حالت آغازین بازگشته و حرکت را تکرار کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *