شنا سوئدی با بوسوبال (Bosu Ball Push-Up)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: توپ ورزشی

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. در حالت شنا سوئدی قرارگرفته و بالاتنه را با قرار دادن دست‌‌هایتان بر روی سطح صاف یک بوسوبال بالا نگه‌دارید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. حرکت را با خم کردن آرنج‌‌ها و پایین آوردن نیم‌‌تنه آغاز کنید. باسن شما نباید بالا یا پایین بیاید.
  3. در پایین‌‌ترین نقطه حرکت توقف کرده و سپس آرنج‌‌هایتان را بازکرده و به حالت آغازین بازگردید.

حرکت جایگزین

شنا سوئدی:

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: فقط بدن


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *