شنا سوئدی با تی آر ایکس پا بر روی سطح مرتفع (Feet-Elevated TRX Push-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سایر

سطح: پیشرفته

دستورالعمل

  1. کش‌‌های ورزشی را محکم به بالای یک قفسه یا جسم سفتی ببندید.
  2. به کش‌‌ها تکیه داده و هر یک از دستگیره‌‌ها را با دستانتان بگیرید. در حالت شنا سوئدی پلانک قرار بگیرید. سپس، پاهایتان را بر روی یک جعبه یا نیمکت قرار دهید. بدن شما با سطح زمین باید یک خط موازی تشکیل دهد و بدین منظور باید دست‌‌هایتان را کاملاً باز کنید. این حالت بدنی را در طول حرکت حفظ نمایید.
  3. نیم‌‌تنه خود را صاف و عضلات مرکزی را منقبض نمایید. آرنج‌‌هایتان را خم کرده و به‌آرامی پایین بروید.
  4. به حدی پایین بروید که آرنج‌‌های شما زاویه ۹۰ درجه تشکیل دهند. قبل از بازگشت به حالت اولیه توقف نمایید.
  5. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.

حرکات جایگزین

شنا سوئدی در حالت معلق

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: سایر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *