شنا سوئدی با دست‌های غیر هم‌راستا (Staggered Push-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. در حالت دمر قرارگرفته و بدن خود را بر روی دست‌‌ها و انگشتان پاهایتان نگه‌دارید. دست‌‌های شما باید به‌اندازه عرض شانه از هم دیگر فاصله داشته و در یک راستا نباشند. یکی از دست‌‌ها باید بالاتر از دیگری باشد. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. حرکت را با خم کردن آرنج‌‌های خود شروع کرده و نیم‌‌تنه خود را به سمت پایین بیاورید. در طی حرکت، بدن شما باید همواره همانند یک خط صاف باشد و اجازه ندهید باسن شما این توازن را برهم بزند.
  3. در پایین‌‌ترین نقطه توقف کرده و سپس آرنج‌‌های خود را بازکنید تا به حالت آغازین بازگردید.
  4. در پایان این ست، نحوه قرارگیری دست‌‌های خود را تغییر داده و دست دیگر را بالاتر قرار داده و مجدداً حرکت را تکرار کنید.

حرکات جایگزین

شنا سوئدی

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: فقط بدن


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *