شنا سوئدی به همراه دست زدن دو طرفه (Triple Clap Push-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: حرفه‌‌ای

دستورالعمل

  1. در حالت شنا سوئدی قرارگرفته و بدنتان را همانند یک خط صاف نگه‌دارید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. آرنج‌‌هایتان را خم کرده و پایین رفته و سپس با نهایت قدرت دستانتان را بازکرده و خود را به شیوه حرکات پلایومتریک بالا پرت کنید. هم‌زمان با بالا رفتن، دست‌‌هایتان را با حرکتی سریع در مقابل بدن به هم بزنید. حرکت را ادامه دهید تا بتوانید در بالاترین نقطه حرکت، دست‌‌هایتان را در پشت نیم‌‌تنه نیز به هم بزنید. سپس بلافاصله دست‌‌هایتان را جلو آورده و مجدداً بر روی زمین قرار بگیرید.
  3. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.

           


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *