شنا سوئدی به همراه دست زدن (Clapping Push-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. در حالت شنا سوئدی قرار گرفته و دست‌‌هایتان را کاملا کشیده و گردن و پشت را در خط صاف نگه داشته و عضلات مرکزی را منقبض کنید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. آرنج‌‌های خود را ۹۰ درجه خم کرده و پایین بروید.
  3. با نهایت قدرت دستهایتان را باز کرده و خودتان از زمین جدا کنید.
  4. در حالتی که دستهایتان از زمین جدا شده‌‌اند، کف دستهایتان را به هم بزنید. به حالت آغازین بازگشته و مجددا حرکت را انجام دهید.
  5. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *