شنا سوئدی سوپرمن (Superman Push-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: پیشرفته

دستورالعمل

  1. در حالت ایستاده قرارگرفته و از این حالت به حالت شنا سوئدی بروید. زمانی که دست‌‌هایتان با زمین برخورد می‌‌کنند، عضلات مرکزی را منقبض کرده و بدنتان را صاف نگه‌دارید.
  2. در غیر این صورت، در حالت شنا سوئدی قرارگرفته و دست‌‌هایتان را کاملاً باز کنید. پشت و گردن باید یک خط مستقیم تشکیل داده و عضلات مرکزی منقبض باشند. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. آرنج‌‌هایتان را به میزان ۹۰ درجه خم کرده و پایین بیایید. پشت همچنان باید صاف بوده و عضلات مرکزی منقبض باشند.
  4. با نهایت قدرت به سمت بالا آمده و خود را بالا پرتاب کنید. هر دو دست و هر دو پا باید از زمین جدا شوند. دست‌‌هایتان را در هوا به جلو دراز کنید، تا بدنتان به‌صورت یک خط صاف باشد.
  5. مجدداً به حالت شنا سوئدی به روی زمین فرود بیایید. شما یک تکرار انجام دادید. اجازه دهید که تکانه حرکت شما را به حالت پایین شنا سوئدی منتقل کرده و تکرار دوم را انجام دهید.
  6. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *