شنا شیب‌دار به‌صورت دست معکوس (Incline Push-Up Reverse Grip)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. در مقابل میله دستگاه اسمیت یا سطحی مرتفع با ارتفاع مناسب قرار بگیرید.
  2. دست‌‌های خود را بر روی میله قرار دهید. کف دست‌‌ها باید به سمت بالا باشد. فاصله دست‌‌ها باید به عرض شانه باشد.
  3. بدن و دست‌‌های خود را صاف نگه‌داشته و پاهای خود را اندکی دورتر از میله نگه‌دارید. این حالت آغازین حرکت است.
  4. بدن خود را صاف نگه‌داشته، سینه خود را خم کرده و دست‌‌ها به سمت میله پایین بیاورید.
  5. دست‌‌های خود را بازکرده و به حالت آغازین بازگردید.

حرکات جایگزین

پرس سینه با دمبل باحالت طبیعی دست‌‌ها (دست موازی)

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: دمبل

شنا سوئدی دست جمع ـ برای عضلات سه سر

ماهیچه هدف: عضلات سه سر

نوع ابزار: فقط بدن


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *