ضربه به باسن تک پا (Single Leg Butt Kick)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. برای شروع روی یک پا ایستاده و پای دیگر را با زانوی خمیده بالا بیاورید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  2. از پرش معکوس استفاده کنید، با ایجاد کشش در ران، زانو و مچ پایی که روی زمین قرار دارد به سمت بالا بپرید.
  3. فوراً زانو را خم کرده و سعی کنید پاشنه پایی که با آن پرش انجام دادید را به باسن برسانید.
  4. همان پا را با اندکی خمیدگی پایین آورده و بر روی زمین بازگردانید. پای مخالف شما باید در طول تمرین در وضعیت تقریباً ثابتی قرار بگیرد.

  


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *