لانگ به جانب با لمس پاشنه (Side Lunge Touching Heel)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. در حالت آماده‌‏باش قرار گرفته؛ زانوها و ران‏‌ها را اندکی خم کنید، پاها را به اندازه عرض شانه‏‌ها باز کنید و سر و سینه را بالا بگیرید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  2. پایین آمده و به آرامی از سمت راست یک گام به پهلو بردارید. پنجه‏‌ها رو به جلو باشد. زانوی سمت چپ را صاف کرده، وزن را روی پای راست منتقل نمایید، زانوی راست را خم کنید و با حرکت لانگ پایین بروید.
  3. هنگامی که در نقطه پایینی قرار گرفتید، دست چپ را به سمت پاشنه یا مچ پای راست کشیده و لمس کنید. ستون فقرات را در وضعیت مناسب قرار دهید و سر و سینه را بالا نگه دارید.
  4. در انتهای حرکت مکث نموده و با صاف کردن پای غالب به حالت ایستاده بازگردید. سپس لانگ را در سمت دیگر انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *