لانگ رو به عقب از سطح مرتفع (Elevated Back Lunge)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

این حرکت با نام لانگز (لانج) رو به عقب از سطح مرتفع نیز شناخته می‌شود.

دستورالعمل

  1. هالتری را در جایگاه رک و به ارتفاع شانه‌ها گذاشته و وزنه‏‌های مناسب روی آن قرار دهید. جسمی کوچک، مسطح و دارای ارتفاع کمی را پشت سر خود بگذارید.
  2. هالتر را بالای کمر قرار داده و کمر را خمیده و با ثبات نگه‌دارید. جفت‌پا روی جسم مسطح بروید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  3. برای شروع حرکت یک گام به عقب بردارید. با خم کردن مفصل ران و زانو پایین رفته تا حدی که زانو زمین را لمس کند.
  4. مکث کرده و با ایجاد کشش در ران و زانو بالا بروید تا به وضعیت آغاز حرکت بازگردید. سپس پا را تعویض نمایید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *