پرتاب میله و پرس (Bar Throw And Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (2 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: اسمیت

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. از دستگاه اسمیت استفاده کرده و ارتفاع میله را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که در حالت درازکش، میله اندکی پایین‌‌تر از ارتفاع دست‌‌ها باشد. زمانی که وزنه‌‌های موردنظر را بر روی میله قراردادید، بر روی نیمکت دراز کشیده و دست‌‌های خود را اندکی بیشتر از عرض شانه بازکرده و بر روی میله قرار دهید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. میله را به سمت سینه پایین آورده و سپس با تمام قدرت میله را بالا پرتاب کرده و دست‌‌هایتان را از میله رها کنید. میله را مجدداً بگیرید. در حین گرفتن مجدد میله آرنج‌‌های شما باید اندکی خمیده باشند.
  3. میله را مجدداً پایین آورده و حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *