پرس بالا سینه با هالتر (برای سرشانه)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

این حرکت بانام سرشانه استقامتی نیز خوانده می‌شود.

دستورالعمل

  1. بر روی پرس نیمکت خمیده دراز بکشید. دست‌ها را بافاصله متوسط از هم قرار دهید. میله را از جای خود برداشته و دست‌های خود را در برابر خود بکشید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. دست‌های خود را صاف نگه‌داشته و میله را بلند کنید. در حین بلند کردن میله، کتف‌های شما با به سمت جلو باشند. هم‌زمان با بازدم، سرشانه‌های خود را از نیمکت پرس بلند کنید.
  3. میله را هم‌زمان با دم به حالت آغازین بازگردانید.
  4. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.

تنوع: شما می‌توانید این حرکت را با استفاده از دمبل یا دستگاه اسمیت انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *