پرس سرشانه آرنولدی تک دست با کتل بل (Kettlebell Arnold Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: کتل بل

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. کتل بل را به سرشانه خود کلین کنید. با کشش پاها و باسن خود، کتل بل را بر روی سرشانه ببرید. کف دست باید به سمت داخل باشد.
  2. مستقیم به جلو نگاه کرده و کتل بل را به بالای سر ببرد. مچ دست خود را در حین حرکت بچرخانید تا کف دست‌های شما در بالاترین نقطه به سمت بیرون باشد.
  3. کتل بل را به حالت آغازین بازگردانید. کف دست باید مجدداً به سمت داخل باشد.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.