پرس سرشانه فشاری با هالتر از پشت گردن

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: وزنه‌برداری المپیک

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. در حالت ایستاده قرارگرفته و وزنه را پشت سرشانه خود قرار دهید. پاهای خود را مستقیماً زیر لگن خود نگه‌داشته و زانوهای خود را بدون حرکت باسن خم‌کنید. فقط کمی پایین رفته و جهت را معکوس کنید. از پاشنه‌های خود برای بالا بردن سرعت و قدرت حرکت استفاده کرده و وزنه را در یک مسیر عمودی حرکت دهید.
  2. به کمک تکانه، وزنه‌ها را با کشیدن دست‌های خود به بالای سر خود منتقل کنید.
  3. به جایگاه آغازین بازگشته و از پاهای خود برای جذب تأثیر استفاده نمایید.

حرکات جایگزین

پرس فشاری تک دست با کتل بل

ماهیچه هدف: سرشانه

نوع ابزار: کتل بل

پرس فشاری

ماهیچه هدف: سرشانه

نوع ابزار: هالتر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *