پرس سینه با کش‌‌های کوتاه (Bench Press With Short Bands)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پاورلیفتینگ

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: کش ورزشی

سطح: متوسط

دستورالعمل:

  1. وزنه‌‌های مناسب را بر روی میله سوار کنید. بندهای کشی کوتاه را به هر دو انتهای میله بسته و انتهای دیگر بندها را به دمبل سنگینی بر روی زمین ببندید. دمبل‌‌ها باید به حدی سنگین باشند که حرکتی نداشته باشند.
  2. بر روی نیمکت دراز کشیده و کف پاهایتان را صاف بر روی زمین بگذارید. پشت شما باید اندکی قوس داشته و کتف‌‌ها منقبض باشند. میله را به‌صورت گیرش مستقیم گرفته و حلقه‌‌های موجود بر روی میله را با دستتان پوشش دهید.
  3. میله را بلند کرده و بالای سینه نگه‌دارید. دست‌‌های شما باید کاملاً کشیده باشند. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  4. میله را با خم کردن آرنج‌‌ها به سمت جناغ سینه پایین بیاورید. حرکت را به‌صورت کنترل‌‌شده انجام داده و میله را به‌طور ناگهانی حرکت ندهید. ماهیچه پشتی بزرگ باید در طول حرکت منقبض بوده و آرنج‌‌ها اندکی به سمت داخل باشند.
  5. بعد از برخورد میله با بالاتنه، آرنج‌‌ها را بازکرده و میله را به حالت آغازین بازگردانید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *