پرس سینه تک دست با کتل ‌‌بل روی زمین با دامنه بیشتر (Extended Range One-Arm Kettlebell Floor Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: کتل‌‌بل

سطح: مبتدی

این حرکت پرس سینه تک دست روی زمین (Single-Arm Floor Press) نیز نامیده می‌‌شود.

دستورالعمل

  1. بر روی زمین دراز کشیده و از یک کتل‌‌بل برای پرس استفاده کنید. از دستگیره کتل‌‌بل برای نگهداری آن استفاده کنید. پای سمتی که پرس انجام خواهد داد باید خم بوده و زانو باید از نیم‌‌تنه جلوتر باشد.
  2. کتل‌‌بل را با کشش آرنج و به داخل کشیدن بازو پرس کرده و آن را بالای بدن خود ببرید. به حالت آغازین بازگردید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.