پرس سینه تک دست با کتل ‌‌بل روی زمین با دامنه بیشتر (Extended Range One-Arm Kettlebell Floor Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: کتل‌‌بل

سطح: مبتدی

این حرکت پرس سینه تک دست روی زمین (Single-Arm Floor Press) نیز نامیده می‌‌شود.

دستورالعمل

  1. بر روی زمین دراز کشیده و از یک کتل‌‌بل برای پرس استفاده کنید. از دستگیره کتل‌‌بل برای نگهداری آن استفاده کنید. پای سمتی که پرس انجام خواهد داد باید خم بوده و زانو باید از نیم‌‌تنه جلوتر باشد.
  2. کتل‌‌بل را با کشش آرنج و به داخل کشیدن بازو پرس کرده و آن را بالای بدن خود ببرید. به حالت آغازین بازگردید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *