پرش بلند به اطراف (Side Standing Long Jump)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. پاها را به‌اندازه عرض لگن بازکرده و در حالت آماده‌‏باش بایستید. سر و سینه را بالا نگه‌داشته و زانوها و مفصل ران را اندکی خم‌کنید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  2. متمایل به سمت راست شده و در ران‏‌ها، زانوها و مچ پاها کشش ایجاد نموده تا بتوانید بپرید. برای کنترل حرکت و توقف از بازوها کمک بگیرید. تا مسافتی که می‌‏توانید به سمت راست پرش کنید.
  3. بدون چرخش فرود آمده درحالی‌که پاها به‌اندازه عرض لگن باز هستند. فشار را از طریق اندام تحتانی جذب نمایید.

  


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *