چرخش دمبل به بالای سر خوابیده (Around The Worlds)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع حرکت: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: دمبل

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. بر روی نیمکت صاف دراز کشیده و در هر یک از دستان خود یک دمبل نگه‌دارید. کف دست‌‌ها باید به سمت سقف باشد. نکته: بازوهای شما باید موازی با کف زمین بوده و در کنار ران‌‌هایتان قرار بگیرند. به‌منظور جلوگیری از آسیب، آرنج‌‌هایتان را اندکی خم‌کنید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. اکنون با یک حرکت نیم‌‌دایره دمبل‌‌ها را به‌آرامی به بالای سرتان انتقال دهید. تمام حرکات به‌طوری انجام شوند که دست‌‌هایتان همواره در طول حرکت با سطح زمین موازی باشند. هم‌زمان با انجام این بخش از حرکت نفس بکشید.
  3. حرکت را به‌طور معکوس انجام داده و وزنه را هم‌زمان با بازدم به نقطه آغازین بازگردانید.

حرکات جایگزین

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: دمبل

  • فلای سطح شیب‌‌دار با دمبل ـ با یک چرخش

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: دمبل


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *