چرخش مچ با میله صاف (Wrist Rotations with Straight Bar)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: ساعد

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. یک هالتر را با دو دست گرفته و کف دست‌‌هایتان را به سمت پایین نگه‌دارید. دست‌‌ها باید به‌اندازه عرض شانه از یکدیگر فاصله داشته باشند. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. دست‌‌ها را به‌طور متناوب تمرین داده و حرکت را همانند پیچاندن یک روزنامه انجام دهید. از مچ برای انجام این بخش از حرکت استفاده نمایید. این حالت را تا سر حد خستگی ادامه دهید.
  3. حرکت را با خم کردن مچ به‌صورت معکوس انجام داده و دست‌‌ها را در جهت مخالف بچرخانید. این حالت را نیز تا سر حد خستگی ادامه دهید.

حرکات جایگزین

فشردن صفحه

ماهیچه هدف: ساعد

نوع ابزار: سایر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *