کرانچ دوبل

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: شکم

ابزار: توپ طبی (مدیسین)

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. به پشت بر روی زمین دراز بکشید. پاهای شما باید صاف بوده و دست‌‌ها نیز پشت سر کشیده شده و یک توپ طبی را در دست بگیرید. این حالت آغازین حرکت خواهد‌‌ بود.
  2. برای انجام حرکت، زانوهایتان را به سمت سینه کشیده، لگن را به‌منظور جدا کردن عضلات سرینی از زمین بچرخانید. هم‌زمان با این بخش از حرکت، ستون فقرات خود را خم کرده و دست‌‌های خود را از بالای سر به جلو بیاورید تا به‌طور هم‌زمان حرکت کرانچ انجام دهید.
  3. بعد از توقفی کوتاه به حالت آغازین بازگردید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *