کشش سینه و سرشانه با چوب یا هالتر (Chest And Front Of Shoulder Stretch)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

این حرکت کشش با دسته جارو (broomstick stretch) نیز نامیده می‌‌شود.

دستورالعمل

  1. در حالت ایستاده قرارگرفته و پاهای خود را کنار یکدیگر نگه‌دارید. میله یا چوبی را در دست بگیرید.
  2. میله را با هر دودست در مقابله خود نگه‌دارید. فاصله دست‌‌ها باید بیشتر از عرض شانه باشد. کف دست‌ها را به سمت پایین نگه‌دارید.
  3. میله را به‌آرامی به پشت سر خود بالا ببرید و به حالت پایین‌‌تنه خود توجه کنید. ماهیچه‌‌های شکم را به داخل داده و ماهیچه‌‌های تحتانی پشت را منقبض کرده و از خم کردن پشت خودداری کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *